REGULAMIN REZERWACJI
- Rezerwacje pobytu w Gościnie u Maryny mogą być dokonywane drogą mailową bądź telefonicznie. Rezerwacja telefoniczna oraz mailowa wymaga podania kilku istotnych informacji niezbędnych do dokonania rezerwacji. Są to: imię i nazwisko Gościa, adres mailowy, numer telefonu.
- W momencie otrzymania zgłoszenia rezerwacyjnego Recepcja przesyła Gościom dokument Wstępnego Potwierdzenia Rezerwacji. Rezerwacje należy potwierdzić poprzez
- wpłatę zadatku w wysokości 30 % kosztów pobytu, w terminie 1 dzień roboczy od momentu otrzymania dokumentu Wstępnego Potwierdzenia Rezerwacji.
- Wpłaty zadatku można dokonać przez:
bramkę płatniczą Tpay dostępną w formularzu Wstępnej Rezerwacji
przez Blik na nr. telefonu 693 642 107 tradycyjnym przelewem ma numer konta bankowego wskazany jest we wstępnym potwierdzeniu rezerwacji. - Po odnotowaniu wpływu zadatku, drogą mailową lub telefonicznie potwierdzamy rezerwację. Brak wpływu zadatku we wskazanym terminie od momentu przyjęcia rezerwacji wstępnej powoduje automatyczną anulację rezerwacji. Wpłata zadatku jest równoznaczna z zaakceptowaniem regulaminu ośrodka wypoczynkowego.
PŁATNOŚCI:
- Cennik za usługi Pensjonatu dostępny jest na stronie internetowej naszego ośrodka oraz w recepcji. Zastrzegamy sobie prawo do dokonywania zmian w cenniku. Należność za pobyt Gość reguluje w dniu przyjazdu. Formy płatności: gotówka, karta płatnicza, BLIK
- Niewykorzystanie całości lub części pobytu w zarezerwowanym terminie przez Gościa, nie skutkuje zwrotem płatności za usługę, ani obniżeniem ceny usługi za niewykorzystany okres.
Pobyty oraz wszelkie usługi dodatkowe związane z usługą hotelową mogą być rozliczane na podstawie rachunku fiskalnego lub faktury VAT. Dane do faktury VAT muszą zostać podane w momencie dokonywania rezerwacji.
UWAGA: Przelewy z zagranicy obarczone są dodatkową opłatą naliczaną przez bank.
REGULAMIN PENSJONATU:
- Niniejszy regulamin porządkowy zostaje wydany przez Właściciela domu wypoczynkowego Gościna u Maryny w celu zapewnienia porządku, bezpieczeństwa Gości oraz ich mienia.
- Gość poprzez złożenie podpisu na karcie meldunkowej zobowiązuje się do przestrzegania regulaminu pensjonatu. Regulamin jest dostępny do wglądu w Recepcji, jak i w każdym pokoju.
- Regulamin obowiązuje wszystkie osoby przebywające na terenie Pensjonatu.
Pokoje w Pensjonacie wynajmowane są na doby hotelowe. Doba hotelowa rozpoczyna się
o godz. 16:00, a kończy o godz. 11:00 w dniu wyjazdu. - Goście, którzy nie wymeldują się do godz. 11.00 zostaną obciążeni kosztem kolejnej doby według ceny obowiązującej w danym dniu.
- Podstawą zameldowania Gościa jest okazanie w Recepcji dokumentu tożsamości ze zdjęciem oraz podpisanie karty meldunkowej.
- Gość zobowiązany jest uregulować całą lub pozostałą należność za zamówione usługi
w dniu rozpoczęcia pobytu, przy dopełnianiu formalności meldunkowych. - Gość podczas pobytu w Pensjonacie nie ma prawa przekazywać zwalnianego przez siebie pokoju innym osobom, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną za pobyt opłatę.
- W przypadku rezygnacji Gościa z pobytu w trakcie trwania doby, Pensjonat nie zwraca uiszczonej opłaty za kolejne dni pobytu.
- Przebywanie osób niezameldowanych w pokoju Gościa jest zabronione. Wprowadzenie osoby nie zameldowanej do pokoju jest równoznaczne z wyrażeniem zgody przez wynajmującego pokój na uiszczenie opłaty za osobę nie zameldowaną według cennika dostępnego w recepcji
- Ze względu na wymagania ochrony przeciwpożarowej w pokojach nie wolno używać przyrządów zasilanych energią elektryczną nie będących wyposażeniem hotelu np. grzałek, grzejników, tosterów, za wyjątkiem maszynek do golenia, depilatorów, oryginalnych ładowarek, laptopów, telefonów, aparatów fotograficznych.
- Przedmioty pozostawione przez Gościa będą odesłane na wskazany adres na koszt oraz prośbę Gościa. W przypadku braku takiej dyspozycji przedmioty będą przechowywane przez pensjonat w okresie 2 tygodni od dnia pozostawienia rzeczy.
- Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych pensjonatu powstałe umyślnie i nieumyślnie z jego winy.
- Cisza nocna obowiązuje od godziny 22.00 do godziny 7.00 dnia następnego. Zachowanie Gościa i osób korzystających z usług obiektu nie powinno zakłócać spokoju pobytu innych Gości. Właściciel może odmówić dalszego świadczenia usług osobie, która naruszyła tę zasadę.
- Do Pensjonatu nie będą przyjmowani Goście w stanie nietrzeźwym lub zakłócający swym zachowaniem spokój innym (art.51 k.w).
- W obiekcie, w tym: w oknach, w pokojach i łazienkach oraz na balkonach i tarasie – zgodnie z ustawą z dnia 8.04.2010 r. o zmianie ustawy o ochronie zdrowia przed następstwami używania tytoniu i wyrobów tytoniowych oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (Dz. U. nr 81, poz. 529) - obowiązuje całkowity zakaz palenia papierosów
i wyrobów tytoniowych oraz e-papierosów. Złamanie zakazu palenia skutkuje naliczeniem opłaty w wysokości 400 zł za każdy stwierdzony przypadek i jest płatna prze Gościa bez wezwania po stwierdzeniu przez personel pensjonatu, że taki fakt miał miejsce. - Każdorazowo opuszczając pokój Gość powinien ze względów bezpieczeństwa zamknąć okna, wyłączyć telewizor, zgasić światło, zamknąć krany, zamknąć drzwi. Klucz pozostawić w Recepcji lub zabrać na własną odpowiedzialność ze sobą. Za zgubienie klucza i chipu naliczamy opłatę w wysokości 150 zł.
- W Pensjonacie zabronione jest chodzenie w butach narciarskich, a także wnoszenie sprzętu narciarskiego, rowerów, wózków dla dzieci do pokoi. Należy przechowywać je w miejscu do tego przeznaczonym.
- Pensjonat nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenie lub utratę samochodu czy innego pojazdu należącego do Gościa. Pensjonat posiada niestrzeżony parking dla samochodów osobowych.
- Na terenie ośrodka są zamontowane są 4 kamery monitorujące: na parkingu oraz przed wejściem do domu, w recepcji, na sali bilardowej.
- W przypadku naruszenia postanowień Regulaminu, Pensjonat może odmówić świadczenia usług osobie, która je narusza. Osoba taka zobowiązana jest do niezwłocznego zastosowania się do żądań Pensjonatu, uregulowania należności za dotychczasowe świadczenia oraz do zapłaty za ewentualne poczynione uszkodzenia i zniszczenia oraz do opuszczenia Pensjonatu.
- Dbamy o ekologię. Dołącz do nas. Powieś ręcznik, jeśli chcesz go użyć po raz kolejny. Pozostaw ręcznik na podłodze tylko wtedy, gdy życzysz sobie jego zmiany. Pościel wymieniamy raz na 7 dni. Jeśli życzysz sobie wymiany pościeli wcześniej zgłoś to do Recepcji. Wymiana pościeli lub ręcznika jest dodatkowo płatna.
- Pensjonat nie przyjmuje zwierząt. W przypadku złamania tego zakazu Gość zostanie obciążony opłatą w wysokości 1000 zł tytułem dezynfekcji i dearomatyzacji pokoju.
Pensjonat świadczy usługi zgodnie ze swoją kategorią i standardem. W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług gość jest proszony o niezwłoczne zgłaszanie ich do Recepcji, co umożliwi pracownikom reakcję i poprawę standardu świadczonych usług. Obiekt Gościna u Maryny ma obowiązek zapewnić:
- Warunki do pełnego i nieskrępowanego wypoczynku;
- Bezpieczny pobyt, w tym bezpieczeństwo zachowania tajemnicy informacji o Gościu;
- Profesjonalną i uprzejmą obsługę w zakresie wszystkich usług świadczonych
- Sprzątanie pokoju podczas nieobecności Gościa, oraz W jego obecności tylko wówczas gdy wyrazi takie życzenie;
- Sprawną pod względem technicznym usługę, w przypadku wystąpienia usterek, które nie będą mogły być usunięte, pensjonat dołoży starań, aby – w miarę posiadanych możliwości – zamienić pokój lub w inny sposób usunąć niedogodności.
Dodatkowo na życzenie Gościa, świadczymy nieodpłatnie następujące usługi: budzenie o wyznaczonej godzinie, udzielanie informacji związanych z pobytem
i podróżą, przechowywanie bagażu.
Gość wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych do celów meldunkowych oraz umieszczenia danych Gościa w bazie danych Pensjonatu zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r. o ochronie danych osobowych (Dz.U. 2002 nr 101 poz. 926 z późn. zm). Gość ma prawo wglądu do swoich danych oraz ich edycji.
REGULAMIN KORZYSTANIA Z SAUNY OGRODOWEJ
WEJŚCIE DO SAUNY OZNACZA AKCEPTACJĘ WARUNKÓW NINIEJSZEGO REGULAMINU
- Sauna nie jest powszechnie dostępna, przeznaczona jest do korzystania wyłącznie dla gości domu wypoczynkowego "Gościna u Maryny". Obsługa Ośrodka uprawniona jest do wyproszenia z sauny osób nie będących jego gośćmi oraz obciążenia tych osób opłatą 50 PLN za nieuprawnione korzystanie z sauny.
- Sauna czynna jest codziennie: poniedziałek - sobota w godzinach 17:00 - 22:00
- Chęć skorzystania z sauny należy zgłosić min. 1,5 godziny przed planowanym seansem.
- Z sauny nie mogą korzystać w szczególności osoby: chore na serce, z nadciśnieniem, po udarach, z chorobami naczyń krwionośnych, ze stanami zapalnymi narządów wewnętrznych, z gorączką, chorymi na tarczycę, w ciąży, chorych na padaczkę ( epilepsję) młodzież do lat 18, chyba wraz z rodzicami lub opiekunami na własną odpowiedzialność, osoby pod wpływem alkoholu lub innych środków odurzających.
- Za skutki zdrowotne przebywania w saunie Ośrodek nie ponosi odpowiedzialności.
- Sauna jest strefą nietekstylną. Użytkownicy muszą liczyć się z możliwością, iż ze strefy tej będą korzystać osoby nagie lub niekompletnie ubrane.
- Cennik korzystania z sauny.
- Seans indywidualny - sauna na wyłączność - 150 zł - 30 min.
- Seans w godzinach 17:00 - 22:00, w tym czasie z sauny mogą korzystać pozostali goście pensjonatu - 50 zł/osoba za 30 min.
- Szlafrok frotte - 30zł
- Dodatkowy ręcznik - 20zł
Wytyczne dotyczące wymagań sanitarno-higienih dla saun zostały opracowane na zlecenie Głównego Inspektoratu Sanitarnego przez Narodowy Instytut Zdrowia Publicznego – Państwowy Zakład Higieny i stanowią zestawienie dobrych praktyk służących zapewnieniu bezpieczeństwa zdrowotnego osób korzystających z formy rekreacji, jaką są sauny.
Zasady korzystania z sauny w formie skróconej:
- Z sauny mogą korzystać wyłącznie osoby w dobrym stanie zdrowia, bez przeciwwskazań lekarskich.
- Osoby cierpiące z powodu chorób przewlekłych powinny, przed pierwszym seansem, zasięgnąć opinii lekarza, gdyż niektóre choroby mogą być przeciwwskazaniem do korzystania z sauny.
- W saunie nie należy przebywać w okularach i szkłach kontaktowych.
- Nie zaleca się korzystania z sauny bezpośrednio po obfitym posiłku.
- Z sauny należy korzystać wyłącznie w obuwiu typu klapki, nie zawierającego elementów metalowych.
- Przed wejściem do sauny należy zdjąć wszystkie przedmioty metalowe, ponieważ mogą stać się przyczyną poparzeń ciała.
- W celu skorzystania z sauny należy się zaopatrzyć w dwa ręczniki – jeden do wycierania się, drugi jako podkładka na ławę lub owinięcia ciała.
- Przed przystąpieniem do seansu w saunie należy umyć całe ciało pod prysznicem mydłem i ciepłą wodą, a następnie wytrzeć do sucha.
- W saunach suchych (drewnianych) należy siadać na ręczniku. Ręcznik powinien być rozłożony tak, aby żadna część ciała nie stykała się z powierzchnią drewnianą.
- Korzystanie z sauny rozpoczyna się od ław niskich, stopniowo przechodząc na wyższe.
Na ławach można siedzieć lub leżeć (na ręczniku) - .Przed skorzystaniem z sauny nie należy stosować kosmetyków, w szczególności w formie kremów lub balsamów do ciała, gdyż powoduje to ograniczenie pocącej się powierzchni ciała i intensywności pocenia się.
- W celu przystosowania układu krążenia do prawidłowego funkcjonowania w pozycji stojącej, wskazane jest w ostatnich 2 – 3 minutach przebywania w saunie przyjęcie pozycji siedzącej z opuszczonymi nogami.
- W każdym etapie korzystania z sauny należy dbać odpowiednio o dobre ogrzanie ciała i dostateczne jego wychłodzenie.
- Kąpiel w saunie kończy się zawsze dostatecznym wychłodzeniem ciała wodą – niewskazane jest używanie mydła.
- W czasie i bezpośrednio po skorzystaniu z sauny nie zaleca się podejmowania wysiłku fizycznego.
- Po skorzystaniu z sauny należy wypocząć około 20 – 30 minut. Celowe jest wypicie w tym czasie umiarkowanych ilości płynów (około 0,5 – 1 l), najlepiej wód mineralnych lub soków owocowych.
Wytyczne nie są źródłem powszechnie obowiązującego prawa, lecz mają charakter pomocniczy i mogą być stosowane w przypadku braku uregulowań prawnych w tym zakresie. Prawa autorskie do Wytycznych dotyczących wymagań sanitarno-higienicznych dla saun przysługują Głównemu Inspektoratowi Sanitarnemu.
UWAGA!
W PRZYPDKU POGORSZENIA SAMOPOCZUCIA PODCZAS POBYTU W SAUNIE NIEZWŁOCZNIE JĄ OPUŚCIĆ !!!
Regulamin Promocji i Kodów Rabatowych:
Postanowienia Ogólne
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z promocji i kodów rabatowych oferowanych przez Gościna u Maryny Tadeusz Szostak. Organizatorem promocji jest Gościna u Maryny Tadeusz Szostak, ul. Tatrzańska 60A, 34-520 Poronin, NIP: 736-160-7342, REGON: 388144712.
- Definicje
Promocja - okres, w którym wybrane usługi są oferowane po obniżonej cenie.
Kod rabatowy - unikalny ciąg znaków, który uprawnia do obniżenia ceny wybranej usługi zgodnie z warunkami określonymi w niniejszym regulaminie. - Warunki Uczestnictwa w Promocji
Promocje są dostępne dla wszystkich klientów Gościna u Maryny, którzy spełniają warunki określone w niniejszym regulaminie.
Promocje mogą być ograniczone czasowo i ilościowo, zgodnie z informacjami zawartymi w materiałach promocyjnych. - Warunki Korzystania z Kodów Rabatowych
Kody rabatowe można wykorzystać wyłącznie podczas dokonywania rezerwacji za pośrednictwem strony internetowej Gościna u Maryny.
Kod rabatowy należy wpisać w odpowiednie pole podczas procesu rezerwacji.
Jeden kod rabatowy można wykorzystać tylko raz, chyba że warunki promocji stanowią inaczej. - Kody rabatowe nie podlegają wymianie na gotówkę ani inne świadczenia.
- Kod rabatowy UMARYNY100 można wykorzystać do końca 2026 roku, w dowolnym terminie, na pobyt trwający minimum 3 dni. Kod ten nie łączy się z innymi promocjami.
- Ograniczenia i Wyłączenia
Promocje oraz kody rabatowe nie mogą być łączone z innymi promocjami ani rabatami, chyba że warunki promocji stanowią inaczej.
Gościna u Maryny zastrzega sobie prawo do odwołania promocji lub unieważnienia kodów rabatowych w przypadku naruszenia niniejszego regulaminu przez uczestnika promocji. - Reklamacje
Reklamacje dotyczące promocji i kodów rabatowych należy zgłaszać pisemnie na adres: ul. Tatrzańska 60A, 34-520 Poronin lub mailowo na: reklamacje@u-maryny.pl.
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.
Informacja o wyniku postępowania reklamacyjnego zostanie przekazana drogą mailową lub pisemnie na podany adres korespondencyjny. - Postanowienia Końcowe:
Gościna u Maryny zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany regulaminu będą publikowane na stronie internetowej.
Wszelkie spory wynikłe w związku z realizacją promocji i korzystaniem z kodów rabatowych będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Gościna u Maryny.
Regulamin Korzystania z Newslettera:
- Postanowienia Ogólne
Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z newslettera oferowanego przez Gościna u Maryny Tadeusz Szostak.
Organizatorem newslettera jest Gościna u Maryny Tadeusz Szostak, ul. Tatrzańska 60A, 34-520 Poronin, NIP: 736-160-7342, REGON: 388144712. - Definicje
Newsletter - elektroniczna usługa dystrybucyjna świadczona przez Organizatora za pośrednictwem poczty elektronicznej, która umożliwia wszystkim subskrybentom automatyczne otrzymywanie cyklicznych informacji o ofercie, promocjach i nowościach w Gościna u Maryny.
Subskrybent - każda osoba, która wyraziła chęć otrzymywania newslettera poprzez zapisanie się na listę subskrybentów. - Warunki Korzystania z Newslettera
Zapis do newslettera jest dobrowolny i bezpłatny.
Subskrybentem newslettera może zostać każda osoba, która poda swój adres e-mail w formularzu zapisu dostępnym na stronie internetowej Gościna u Maryny i wyrazi zgodę na otrzymywanie informacji handlowych drogą elektroniczną.
Po zapisaniu się do newslettera, subskrybent otrzyma kod rabatowy o wartości 50 zł na pierwszą rezerwację w Gościna u Maryny, oznaczony jako WITAJ50. - Kod Rabatowy WITAJ50
Okres ważności: Kod rabatowy WITAJ50 można wykorzystać w ciągu 6 miesięcy od daty jego otrzymania.
Warunki użycia: Kod rabatowy WITAJ50 jest ważny na jedną rezerwację o minimalnej wartości 200 zł.
Sposób użycia: Kod rabatowy należy wpisać w odpowiednie pole podczas procesu rezerwacji na stronie internetowej Gościna u Maryny.
Ograniczenia: Kod rabatowy WITAJ50 nie łączy się z innymi promocjami ani rabatami.
Jednorazowe użycie: Jeden kod rabatowy WITAJ50 można wykorzystać tylko raz na jedną rezerwację.
Wymiana: Kody rabatowe nie podlegają wymianie na gotówkę ani inne świadczenia. - Rezygnacja z Newslettera
Subskrybent ma prawo w każdej chwili zrezygnować z otrzymywania newslettera, klikając na link rezygnacji znajdujący się w stopce każdego newslettera.
Rezygnacja z newslettera jest równoznaczna z rezygnacją z kodu rabatowego, jeżeli kod ten nie został jeszcze wykorzystany. - Ochrona Danych Osobowych
Administratorem danych osobowych subskrybentów jest Gościna u Maryny Tadeusz Szostak.
Dane osobowe subskrybentów są przetwarzane wyłącznie w celu realizacji usługi newslettera oraz wysyłki kodu rabatowego.
Subskrybenci mają prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa o ochronie danych osobowych. - Reklamacje
Reklamacje dotyczące newslettera należy zgłaszać pisemnie na adres: ul. Tatrzańska 60A, 34-520 Poronin lub mailowo na: newsletter@u-maryny.pl.
Reklamacje będą rozpatrywane w terminie 14 dni od daty ich otrzymania.
Informacja o wyniku postępowania reklamacyjnego zostanie przekazana drogą mailową lub pisemnie na podany adres korespondencyjny. - Postanowienia Końcowe
Gościna u Maryny zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu w dowolnym czasie. Zmiany regulaminu będą publikowane na stronie internetowej.
Wszelkie spory wynikłe w związku z korzystaniem z newslettera będą rozstrzygane przez sąd właściwy dla siedziby Gościna u Maryny.
Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych przez
Dom Wypoczynkowy Gościna u Maryny w zakresie systemu monitoringu wizyjnego.
W sprawie informacji na temat przetwarzania danych osobowych może się Pani / Pan skontaktować poprzez email rezerwacja@umaryny.pl lub listownie na adres siedziby Administratora.
CELE PRZETWARZANIA I PODSTAWA PRAWNA
Pani / Pana dane będą przetwarzane w celu:
zwiększenia bezpieczeństwa osób przebywających na terenie, i w budynku Willi Pod Miedzą, ul. Sportowa 15 w Bukowinie Tatrzańskiej (ze szczególnym uwzględnieniem pracowników i Gości hotelowych oraz pozostałych osób przebywających na terenie i w budynku),
zabezpieczenie mienia Administratora obiektu przed utratą lub zniszczeniem,
Pani / Pana dane będą przetwarzane na podstawie:
art. 6 ust 1 lit f ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych
art. 222 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy
ODBIORCY DANYCH
W związku z przetwarzaniem danych w celach, o których mowa powyżej odbiorcami Pani/Pana danych osobowych mogą być:
organy władzy publicznej oraz podmioty wykonujące zadania publiczne lub działające na zlecenie organów władzy publicznej, w zakresie i w celach, które wynikają z przepisów powszechnie obowiązującego prawa
inne podmioty, które świadczą usługi w zakresie obsługi technicznej systemu monitoringu wizyjnego na podstawie zawartych umów.
PRZEKAZANIE DANYCH OSOBOWYCH DO PAŃSTWA TRZECIEGO LUB ORGANIZACJI MIĘDZYNARODOWEJ
Pani/Pana dane nie będą przekazywane do państw spoza Europejskiego Obszaru Gospodarczego (tj. państw trzecich)
OKRES PRZECHOWYWANIA DANYCH
Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów określonych powyżej tj. nie dłużej niż 30 dni od zapisu.
Jeżeli nagrania obrazu stanowią dowód w postępowaniu prowadzonym na podstawie prawa lub Administrator powziął wiadomość, iż mogą one stanowić dowód w postępowaniu, termin przetwarzania ulega przedłużeniu do czasu prawomocnego zakończenia postępowania.
PRAWA PODMIOTÓW DANYCH
Osoba, której dotyczą dane osobowe ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, jeżeli zachodzą przesłanki do tych uprawnień i nie są ograniczone poprzez inne przepisy prawne.
PRAWO WNIESIENIA SKARGI DO ORGANU NADZORCZEGO
Przysługuje Pani/Panu również prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych osobowych w państwie członkowskim Unii Europejskiej Pani / Pana zwykłego pobytu, miejsca pracy lub miejsca popełnienia domniemanego naruszenia.
INFORMACJA O DOWOLNOŚCI LUB OBOWIĄZKU PODANIA DANYCH
Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest obowiązkowe, w sytuacji gdy przesłankę przetwarzania danych osobowych stanowi przepis prawa.
W sytuacji gdy podanie danych jest obowiązkowe do załatwienia określonej kategorii spraw, konsekwencją niepodania danych osobowych będzie brak możliwości podjęcia skutecznych działań.
ZAUTOMATYZOWANE PODEJMOWANIE DECYZJI, W TYM PROFILOWANIE
Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany oraz nie będą profilowane.